Osobní
Tento týden byl takový podivný. Nesl se ve znamení zmatku a chaosu. Začalo tím, že jsem uvedl na Webtrhu nabídku pro grafiky pro spolupráci na mém eshopu Trička pro fotografy. O tom už jsem psal minule. Nečekal jsem ale takový zájem a to množství mailů mě dost zahltilo. Nějak jsem nestíhal reagovat a měl jsem v tom nehorázný zmatek.
To vedlo k tomu, že místo abych se pustil do vytvoření nějakého systému, ztrácel jsem se a vše jsem odkládal. Měl jsem v tom zmatek a pořádně jsem nevěděl, co kdo poslal, na co jsem už reagoval a podobně. Naštěstí se mi to podařilo tak nějak zvládnout a už se dokonce lepším 🙂 Tedy ještě několik reakcí na maily mě čeká, ale to jsou většinou takové, které zahrnujou trochu více přemýšlení 🙂
Po mnoha letech jsem se rozhodl začít používat emailového klienta. Vybral jsem si aplikaci Mail, která je přiložená přímo v systému Mac OS X. Ne že by mi Gmail už nevyhovoval, naopak jsem s nim pořád spokojený. Ale při množství mailů, které jsem v posledních dnech vyřídil už to webové rozhraní nebylo tak příjemné k používání.
Fotograf
Přes všechny události jsem ani neměl moc čas na focení. Čeká mě ale brzo zakázka na focení přímo v bytě klienta a rovnou budu fotit malé mimino. Jsem zvědav, co se mi podaří z focení v cizím prostředí – tmavém bytě, vykouzlit.
Fototipy
Stanovil jsem si cíl – do konce roku chci mít na Fototipech alespoň 1000 návštěv denně. Ideálně víc, ale méně než 1000 prostě ne. To znamená, že musím návštěvnost v krátkém obdébí více než zdvojnásobit.
Důvod tohoto kroku je jednoduchý – potřebuji dostat na svůj eshop více zákazniků. Na mnou vytvořené bannery lidi docela klikají, ale k nějakým rozumným číslům potřebuju prostě více návštěv. Navíc bych rád začal pronajímat reklamní prostor pro bannery za nějaké smysluplné částky.
No a samozřejmě je tady ještě jeden důvod – chci posunout zase portál trochu dále. Čím více lidí Fototipy navštěvuje, tím větší smysl v tom vidím. Když si váš článek přečte 100 lidí, nebo 1000 lidí, je to rozdíl.
Tento týden jsem neměl energie do posouvání Fototipů dále. Je potřeba pravidelně publikovat nový obsah a jak jsem měl hlavu kolem kvůli záplavě mailů a přidávání nových triček na eshop, nezbyl čas a energie pro nový obsah.
Abych nezněl moc depresivně, na druhou stranu se mi povedlo rozšířit portál o novou sekci. Zatím jsem tam mapoval jen zajímavé lokality k focení. Jenže často se koná nějaká akce, nebo událost, která by fotografy mohla zaujmout. Jenže jsem ji neměl kam vložit. Proto jsem vytvořil sekci “Události”, které fungují v podstatě podobně jako klasické místa. Jen je možné je omezit datumem trvání. Zatím nabízím možnost zobrazit je v tabulce, nebo na mapě. Až toho bude více, hodím nějaký blok v podobě kalendáře někam do pravého sloupce. A samozřejmě na hlavní stranu.
Byl bych rád, aby se tato sekce stala v budoucnu nástrojem pro organizování různých foto srazů, procházek a workshopů.
No a teď čísla…uvedu opět návštěvnost za tento týden a taky protože je konec měsíce, srovnání tohoto s předešlým měsícem. I když ještě do konce měsíce zbývá několik hodin, není to tolik podstatné.
A toto je měsíční přehled:
Trička pro fotografy
Tento týden byl slabší jak co se týká návštěvnosti, tak i objednávek. Nicméně i tak se pár triček prodalo, takže žádná tragédie. Je to příjemný začátek projektu. Teď už jen stačí více pracovat na propagaci a shánění nových motivů. V posledních několika dnech se objevilo asi 10 nových triček.
A mám velkou radost, že už pomalu začínají chodit lidi z vyhledávačů. Těším se, až eshop trochu více zviditelním a počet návštěv z vyhledávačů bude růst.
Tady je návštěvnost za tento týden:
A cíl Triček pro fotografy? Prodat denně alespoň průměrně 4 trička 🙂
Leave a reply